تاریخ جاسوسی انگلیسی ها را ثابت کرده است

تاریخ جاسوسی انگلیسی ها را ثابت کرده است

تاریخ جاسوسی انگلیسی ها را ثابت کرده است

استاد فقه و مبانی حقوق و از محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی ورود دو تبعه خارجی سفیر سفارت انگلیس و فرانسه را به منطقه غیر قانونی ایران جرم خواند و کار آنها را جاسوسی قلمداد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورد پیام:ماموستا عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان سقز در گفتگو با کوردپیام در رابطه با دو تبعه خارجی سفیر سفارت انگلیس و فرانسه) دستگیر شده در سقز گفت: ما در قانون مبحثی داریم که به این مباحث صلاحیت های سرزمین گفته می شود،  یعنی هر مکانی برای خودش قانونی دارد که این قانون در چهار چوب خودش لازم و اجراست.

وی اظهار کرد: من خارجی وقتی به کشوری سفر می کنم اگر در آن کشور مثلا خوردن مشرب جرم است من با توجه به شرایط، قانون آن کشور را باید رعایت کنم، و از آن تبعیت کنم.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان سقز گفت: این اتباع خارجی که از قانون ما سرپیچی کرده جرم مرتکب شده اند،  که طبق اخبار شنیده و منابع موثق گویا از مراکز نظامی و ممنوعه و مناطق ژئوپلیتیکی عکس گرفته اند که این نوع تجسس جاسوسی محسوب می شود، در همه ی دنیا جاسوسی جاسوسی است.
ماموستا نقیبی تصریح کرد: امروز دلاوران و شجاعان اطلاعات سپاه هیچ  نقطه کور و خالی  زیر دید آنها پنهان نمی ماند و آنها مطلقا بررسی کرده و به اتمام حجت رسیده اند که کارشان جاسوسی بوده که اقدام به دستگیری آنها کرده اند.
وی گفت: من بعنوان یک پژوهشگر نه علما اظهار می دارم انگلیس در طول تاریخ کارشان جاسوسی بوده و امروز دردی که می کشیم از اجداد و نیاکان آنهاست.
نقیبی عنوان کرد:  انگلیسی ها همراه با آمریکا یها و اسرائیل ها در حال نقشه کشیدن برای جامعه جهانی شدند که با درایت و رهنمود های مقام معظم رهبری تمامی آنها برملا شده و امروز هم با بعضی از کشورها ی اسلامی که حاکمانشان فرصت طلب و منافق هستند یک دست شده و داعش را بوجود آورده اند. که آنها هم شکست خواهند خورد.

این علمای بزرگ در دنیای اسلام اقدامات سپاه در این دستگیری را ستودنی توصیف کرد و کار این تبعه های خارجی را محکوم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 28 مرداد 1395برچسب:, | 11:19 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=